Известие

Collapse
No announcement yet.

относно категорийте ? Евро 1-4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Принципно пречи ли на колата да си седи или ще е по хубаво ако и него го няма. Като дам газ на около 3500 окорота и се чува едно съскане като от спукана тръба под налягане

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      След турбото веднага е първия катализатор и ми се струва, че с това изгаряне на сажди говориш за ДПФ, каквото този катализатор не е!
      Имаме сходни коли, само че моята е евро 3. След изпускателния колектор е кюмбето (което също го наричат silencer catalized), след това е турбото, след това е резонаторния катализатор (silencer catalized - 2). Ти си евро 4 и си същата история, само където управлението ти е по-друго и катализаторът ти е друг модел - имаш и филтър за улавяне на дребните частици. Огледай си колата, а виж и епера. Кюмбето изобщо не трябва да го махаш - там изгарят саждите - пази околната среда.
      А съскането - виж дали нямаш пробит маркуч след турбото
      Last edited by NightRider; d.m.y г., 09:07. Основание: Уточнение
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Имаме сходни коли, само че моята е евро 3. След изпускателния колектор е кюмбето (което също го наричат silencer catalized), след това е турбото, след това е резонаторния катализатор (silencer catalized - 2). Ти си евро 4 и си същата история, само където управлението ти е по-друго и катализаторът ти е друг модел - имаш и филтър за улавяне на дребните частици. Огледай си колата, а виж и епера. Кюмбето изобщо не трябва да го махаш - там изгарят саждите. Иначе това изгаряне направо ще ти отиде в турбото. А съскането - виж дали нямаш пробит маркуч след турбото
        Не е вярно, колата ми не е Евро4 и изобщо нямам нищо преди турбото.Легни и си виж колата и не говори глупости.Всичко е след турбото.
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          Не е вярно, колата ми не е Евро4 и изобщо нямам нищо преди турбото.Легни и си виж колата и не говори глупости.Всичко е след турбото.
          Верно голеееема глупост!!! Прав си, определено. Сега се сетих като откачах кюнците как беше
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от sasho156 Покажи съобщение
            Принципно пречи ли на колата да си седи или ще е по хубаво ако и него го няма. Като дам газ на около 3500 окорота и се чува едно съскане като от спукана тръба под налягане
            Май 2-рия ти е изтърбушен.....
            Май е и мапната....
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Този отдолу го нямаше 1 седмица след като си я взех и още няма чип, за сега закъснявам с обслужването даже. А и съм с обикновен съединител.Не е уселен и не смея да права чип, ще свърши много бързо

              Comment

              Working...
              X